Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Anele Fashion isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
- OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
- Legea 365/2002 privind comertul electronic
Anele Fashion garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.anelefashion.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului www.anelefashion.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Anele Fashion & Style SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Anele Fashion & Style SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul anelefashion.ro este detinut de catre Claus Web SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe www.anelefashion.ro sunt produse si/sau comercializare de Anele Fashion Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
1. Dispozitii generale
- Vanzator: SC ANELE FASHION & STYLE SRL, cu sediul social in Strada Cetatii 45, C4, Floresti, Cluj si punct de lucru operativ in Calea Motilor 71-73, Cluj-Napoca, avand CIF: 42508773, Nr. de ordine in registrul comertului: J12/1295/2020 .
- Cumparator: persoana fizica, juridica sau alta entitate care se inscrie pe site si plaseaza o comanda care va fi confirmata ulterior de catre vanzator.
- Comanda: solicitare efectuata de catre cumparator cu scopul de a-si achizitiona unul sau mai multe produse comercializate de catre vanzator.
- Produse: bunuri comercializate de catre anelefashion.ro pe care cumparatorul le poate achizitiona in urma efectuarii unei comenzi.
- Contract: document justificativ incheiat intre cele doua parti (cumparator si vanzator) in baza caruia vanzatorul se obliga sa plaseze comanda, iar cumparatorul se obliga sa achite comanda.
2. Informatii despre produs
Produsele commercializate de catre anelefashion.ro sunt produse noi si vin insotite de factura fiscala conform legislatiei in vigoare. Produsele sunt livrate in limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. anelefashion.ro isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai afla in stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Preturile de achizitie coincid cu preturile aflate pe site. Preturile afisate la produse sunt exprimate in RON si contin TVA 19%. Cumparatorul este obligat sa achite doar contravaloarea produselor, celelalte costuri fiind suportate exclusiv de vanzator. Va asiguram ca valoarea comenzii dumnevoastra nu se va modifica odata ce aceasta este confirmata. anelefashion.ro nu ofera nicio garantie in afara de cele prevazute de legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferente de culoare ce pot aparea intre imaginea afisata pe monitorul dumneavoastra si culorile produsului sau decalajele ce pot aparea in legatura cu dimensiunea produselor datorita particularitalilor acestora.
3. Drepturile consumatorului prevazute in Legea nr.449/2003, Art. 9-14:
“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art. 10 – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanţa lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
4. Comanda
Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite sa fie adaugate in cosul de cumparaturi. Dupa ce sunt adaugate bunurile in cos, acestea vor fi impachetate si trimise catre destinatar in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Daca nu se efectueaza finalizarea comenzii, produsele adaugate in cos nu vor fi rezervate in vederea expedierii catre client. Odata cu finalizarea comenzii, cumparatorul garanteza ca datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumparare sunt corecte, complete si adevarate in momentul plasării comenzii. Comanda se considera finalizata din momentul in care cumparatorul primeste confirmare telefonica, sms sau prin email si urmeaza apoi sa intre in procesul de livrare.
5. Modalitate de plata
Puteti cumpara produsele de pe site-ul www.anelefashion.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:
Ramburs (cash) la livrarea coletului
Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.
Transfer bancar
Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.
Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:
- SC ANELE FASHION & STYLE SRL
- CUI RO 42508773
- Nr. Reg.Com. j12/1295/2020
- Adresa: Calea Motilor 71-73, Cluj-Napoca
- Banca ING Bank Cont IBAN: RO90 INGB 0000 9999 1034 6572
Prin Card bancar
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele ANELEFASHION.
6. Anularea comenzii
Anularea comenzii este posibila doar inainte ca aceasta sa fie expediata. Odata expediata, iti ramene la dispozitie optiunea de Retur produse (Vezi punctul 12.)
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
7. Reclamatii
In cazul unor eventuale conflicte intre ANELE FASHION &sTYLE srl Si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea lor pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare. Daca rezolvarea pe cale amiabila intre cele doua parti nu va fi posibila, conflictul se va solutiona in instanta competenta conform legilor in vigoare.
8. Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica continutul site-ului reginald.ro sau de a afecta performantele serverului pe care lucreaza site-ul anelefashion.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita de catre autoritatile competente conform legislatiei in vigoare.
Este interzisa utilizarea acestui site pentru a posta sau transmite orice fel de material ilegal de amenintare, fals, înselator, abuziv, vulgar, obscen, scandalos.
9. Transport
Comenzile primite pe site-ul www.anelefashion.ro vor fi procesate in 1-3 zile lucratoare.
In functie de modalitatea sau curierul ales, livrarea poate dura 1 - 5 zile lucratoare.
Produsele realizate la comanda si/sau produsele personalizate, vor fi realizate/confectionate in termen de 15-30 zile lucratoare, iar ulterior vor fi predate curierului spre livrare (termen de livrare 1-5 zile lucratoare).
Costul transportului pentru comenzi de pana la 500 lei, va fi calculat automat in faza de comanda. Acesta se va afisa la subtotalul comenzii inainte de ”Trimite comanda”. Acesta poate varia in functie de compania de curierat incepand de la 9,99 lei + TVA.
Transportul este GRATUIT la comenzile mai mari de 500 lei.
De asemenea, nu se aplica taxe de transport la alegerea modalitatii RIDICARE DIN SHOWROOM in faza de comanda.
Transportul gratuit se va anula si se factureaza in caz de retur cu suma de 20 lei.
Coletele se vor expedia prin curier rapid, iar acesta va fi ales in fucntie de disponibilitatea de ridicare si sau in fucntie de marimea/greutatea coletului si va fi unul dintre urmatorii:
10. Valoarea minima a comenzii
Nu exista o valoare minima a comenzilor. Pentru comenzi mai mici de 500 lei, costul transportului va reveni clientului in functie de modalitatea de livrare si curierul ales.
11. Inlocuirea produselor
Inlocuirea produselor neconforme sau cu defecte este gratuit, iar costurile aditionale revin vanzatorului. In cazul unui retur nejustificat si/sau inlocuirea produsului cu unul de culoare diferita sau cu un produs diferit, costurile de transport vor reveni cumparatorului.
12. Returul produselor
Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale le poți returna în termen de 14 zile calendaristice, conform OG34/2014.
Cum pot să returnez un produs?
2. Poți deschide o cerere de retur prin email la adresa contact@anelefashion.ro sau telefonic / mesaj / whatsapp la numarul: 0732043493 furnizand urmatoarele detalii:
-
numar de comanda
-
numele persoanei care a efectuat comanda;
-
numele și contul bancar (IBAN) în care dorești să fie restituită contravaloarea produsului;
-
numărul de telefon:
-
motivul returnării;
-
numele sau codul produsului/produselor returnate.
Odata primit acceptul din partea noastra, va trebui sa deschizi o cerere de livrare unui curier. Taxele de transport vor fi achitate de catre solicitant/a. Te rugam sa nu alegi optiunea de Ramburs/Plata la livrare intrucat livrarea coletului va fi refuzata.
In cazul unui retur de produse partial din cadrul unei comenzi in care ati avut adaugat un cupon de reducere, acesta se poate anuleaza in totalitate daca nu respecta nou produs dorit se afla intr-o promotie. Unele cupoane de reduceri nu se aplica produselor aflate deja intro promotie (nu se poate aplica reducerea la un produs deja redus).
Termenul maxim în care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014.
De ce poate fi refuzat returul?
Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât acesta poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.
Așadar, returul îți poate fi refuzat dacă:
-
produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intactă;
-
eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat;
-
în coletul de retur se află produse diferite față de cele din comanda pentru care se cere retur.
-
produsele personalizate sau realizate dupa specificatiile consumatorului NU pot fi returnate/inlocuite daca ele corespund calitativ si nu prezinta defecte de fabricatie.
Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai sus, vom refuza returul și îți vom trimite coletul înapoi cu plata expediției la destinatar.
Rambursarea fondurilor se face in 10 zile de la primirea returului, prin aceiasi metoda folosita la plata (virament bancar pentru plata la livrare/ramburs sau rambursare pe card pentru plata prin card). Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxele de transport.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in curs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
13. Returul produselor personalizate
Produsele personalizate sau realizate dupa specificatiile consumatorului NU pot fi returnate/inlocuite daca ele corespund calitativ si nu prezinta defecte de fabricatie.
14. Marimi si masuratori
IMPORTANT!!
Produsele comercializate sunt realizate pe marimi sau tipare standard, in unele cazuri fiind necesare modificari/ajustari pentru aderarea perfecta la corporatura proprie (EX: lungimea rochiilor de seara sau lungimea pantalonilor barbatesti). In acest caz, va recomanda sa apelati la serviciile unei croitorii locale pentru a le adapta dupa preferinta.
Marimile si masuratorile prezentate sunt aproximate datorita particularitatilor fiecarui model de produs. Pentru a va putea orienta aveti la dispozitie un tabel de marimi. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare va rugam nu ezitati sa ne contactati.
15. NEWSLETTER ȘI ALTE INFORMAȚII
Abonarea la newsletter esta gratuită și implică acordul tuturor specificațiilor din această secțiune. Pentru dezabonare este suficient să ne trimiteți un mesaj în acest sens. Mesajul trebuie să vina de pe adresa de mail pentru care doriți dezabonarea.
Suntem 100% anti-spam! Nu închiriem, vindem sau înstrăinam sub nici o formă datele abonaților noștri unor terțe părți, cu excepția cazurilor prevăzute expres de lege.
Pentru orice întrebari sau informatii suplimentare va rugam sa ne contactati pe adresa de mail contact@anelefashion.ro, telefon 0732043493.
Ne rezervam dreptul de a modifica aceste conditii, modificari ce vor deveni efective în momentul publicarii lor pe site.