Produsele comercializate sunt realizate pe marimi sau tipare standard, in unele cazuri fiind necesare modificari/ajustari pentru aderarea perfecta la corporatura proprie (EX: lungimea rochiilor de seara sau lungimea pantalonilor barbatesti). In acest caz, va recomanda sa apelati la serviciile unei croitorii locale pentru a le adapta dupa preferinta.
Marimile si masuratorile prezentate sunt aproximate datorita particularitatilor fiecarui model de produs. Pentru a va putea orienta aveti la dispozitie un tabel de marimi. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare va rugam nu ezitati sa ne contactati.
1. Returul produselor
Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale le poți returna în termen de 14 zile calendaristice, conform OG34/2014.
2. Poți deschide o cerere de retur prin email la adresa contact@anelefashion.ro su telefonic / mesaj / whatsapp la numarul: 0732043493 furnizand urmatoarele detalii:
numar de comanda
numele persoanei care a efectuat comanda;
numele și contul bancar (IBAN) în care dorești să fie restituită contravaloarea produsului;
numărul de telefon:
motivul returnării;
numele sau codul produsului/produselor returnate.
Odata primit acceptul din partea noastra, va trebui sa deschizi o cerere de livrare unui curier. Taxele de transport vor fi achitate de catre solicitant/a. Te rugam sa nu alegi optiunea de Ramburs/Plata la livrare intrucat livrarea coletului va fi refuzata.
In cazul unui retur de produse partial din cadrul unei comenzi in care ati avut adaugat un cupon de reducere, acesta se poate anuleaza in totalitate daca nu respecta nou produs dorit se afla intr-o promotie. Unele cupoane de reduceri nu se aplica produselor aflate deja intro promotie (nu se poate aplica reducerea la un produs deja redus).
Termenul maxim în care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014.
Rambursare
Rambursarea fondurilor se face in 10 zile de la primirea returului, prin aceiasi metoda folosita la plata (virament bancar pentru plata la livrare/ramburs sau rambursare pe card pentru plata prin card). Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxele de transport.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in curs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
De ce poate fi refuzat returul?
Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât acesta poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.
Așadar, returul îți poate fi refuzat dacă:
produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intactă;
eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat;
în coletul de retur se află produse diferite față de cele din comanda pentru care se cere retur.
produsele personalizate sau realizate dupa specificatiile consumatorului NU pot fi returnate/inlocuite daca ele corespund calitativ si nu prezinta defecte de fabricatie.
Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai sus, vom refuza returul și îți vom trimite coletul înapoi cu plata expediției la destinatar.
2. Returul produselor personalizate
Produsele personalizate sau realizate dupa specificatiile consumatorului NU pot fi returnate/inlocuite daca ele corespund calitativ si nu prezinta defecte de fabricatie.